sreda, 17. maj 2017

Janja :)

Danes vam z veseljem predstavljamo prvo polovico glavnine Pedosane, Janjo. Strokovno podkovana, energična, striktna in precizna oseba.
Kaj še drugega o njej menimo Sanja, Eva in Vesna, pa si lahko preberete spodaj:

"Z Janjo sva se spoznali, ko sem takrat še kot študentka prvič prišla na razgovor v Pedosano. Želja, da se pridružim njuni ekipi, je bila izjemno močna in vedela sem, da bo potrebno veliko več kot samo malo sreče, da mi to tudi uspe.  

Nisem rabila dolgo, da sem takoj opazila, da je ravno ona tista »ta stroga šefica« in da prepričati njo,  da sem ravno jaz tista ta prava, dovolj sposobna in kompetentna, bo pravi izziv.

Kljub temu, je name naredila izjemen prvi vtis. Oseba z močnim karakterjem, ki točno ve kaj v življenju želi doseči, je predana svojemu delu in vedno stremi k napredovanju in iskanju novih poti, kako biti še boljši.

Ko sem jo prvič opazovala med uro, kar nisem mogla verjeti s kakšno mehkobo in nežnostjo je prijela dojenčka. Ko gledaš njo vse deluje tako enostavno in preprosto, a temu še zdaleč ni tako in naše mamice to dobro vedo J

Vedno ti bom hvaležna, da si me vzela »pod svojo streho«, mi omogočila, da sem dobila toliko prakse in kilometrine,  potrpežljivo sedela z mano po končanih urah in mi še dodatno razlagala teorijo ter dala ogromno koristnih nasvetov, zaradi katerih sem danes to kar sem. 

Odlična mentorica, šefica, sodelavka in prijateljica, katera mi je velik zgled in vzor. 
Hvala ti za vse <3"



"Janja je motor Pedosane. Ne samo s svojim zanosom in predanostjo delu, tudi s svojimi idejami in vizijo. 

Janjo bi lahko poslušala v nedogled. Pri njenih uricah se tudi sama velikokrat česa naučim. Čeprav je povedala in pokazala že neštetokrat, zmeraj znova potegne iz rokava še eno novo informacijo, nov prijem.  

Pred 5 leti sem imela možnost, da mi je predajala znanje pri mojem drugem otroku. Moj vsak zakaj, je imel njen zato. In za to sem ji zelo hvaležna.

Poleg strokovnosti, natančnosti, poštenosti in urejenosti, Janja poskrbi tudi za smeh nas Pedosank. Predvsem takrat, ko se naše elektronske naprave »odločijo«, da ne bi delovale tako kot vsak dan. 

Je super punca in vesela sem, da sem lahko del njene ekipe."



"Kam bi me pot zapeljala, če ne bi spoznala Janje, ne vem. Je bil pa to zagotovo eden najbolj odločilnih trenutkov na moji poslovni in življenjski poti. 

S tako odločno, kompetentno, bistroumno osebo, z izrazitim čutom za ljudi (in otroke), sem si upala stopiti novim izzivom naproti, začeti iz nič in stopati korak za korakom.

Imava veliko skupnih lastnosti, vendar sva si tudi zelo različni. Pravzaprav se odlično dopolnjujeva. 

V poslu je Janja delavna, kreativna, dinamična in neposredna. Odlično delegira naloge, ima izjemen čut za opazovanje in poučevanje, predvsem pa se fantastično odreže pod pritiskom. 

Javno nastopanje ji je pisano na kožo, je izreden retorik. Vsakič znova se kaj naučim od nje. V užitek mi je delati z njo.

Njeno iskreno-impulzivno in mojo preudarno naravo tako odlično kombinirava v šopku iskrenega poslovnega in prijateljskega odnosa.

Janja ni le moja partnerica, je tudi moja prijateljica in zaupnica. Ko mi je težko, vem, da jo lahko pokličem. 

Za nama je že veliko prijetnih klepetov in izletov, a tudi težkih trenutkov in skrbi. Vse to krepi naju in najine vezi. Zeloooo jo imam rada :-)

Sicer pa: Pedosana = Janja, Janja = Pedosana."


Ni komentarjev:

Objavite komentar