sreda, 24. maj 2017

Vesna :)

Zadnja od 4 peresne deteljice je naša Vesna. A zato zdaleč ne nepomembna. Še kako pomemben del Pedosane je, saj poleg zagnanosti, marljivosti in težnje po novem, skrbi tudi za administrativno - finančno - uradni del :) In ker imamo njo, vse štima!

Kaj pa še o njej menimo EVA, SANJA in JANJA, pa si preberite spodaj:

"Vesna je drugi motor Pedosane. Skrbi, da je delo organizirano in papirji »poštimani«. 

Ko te v Pedosani pričaka na glavo obrnjen laptop, vemo, da je Vesna delala pozno v popoldne. 

Vesno odlikuje močan stisk roke in mehko srce. Vedno je pripravljena ponuditi ramo ali te preprosti samo objeti, kadar to potrebuješ. 

Ker sta najini hčerki sošolki, rada rečem z njo tudi kakšno na to temo. Se velikokrat nasmejeva, saj v prvi klopi ne jemljejo iste snovi kot v zadnji.


Vesna z Janjo tvori tandem, skupaj z ostalima Pedosankama pa štiri peresno deteljico. 

Rada te imam, ker si poleg »šefice« zelo dobra prijateljica. In naj se že odlepi tale tvoja smola s tebe :)"



"Še danes se dobro spomnim dneva, ko se mi je na telefonu prvič pojavila tvoja številka. Srce mi je začelo razbijati in bilo me je kar strah kaj bo sledilo. Vse to je v trenutku izginilo, ko sem na drugi strani zaslišala tako prijeten in nežen glas. Pogovor je kar tekel in tekel in imela sem občutek, kot da se poznava že desetletja. Beseda je dala besedo in že naslednji dan sva se spoznali tudi v živo.
Občutek me ni varal. 

Zagotovo si ena najbolj toplih in prijaznih oseb kar sem jih kdaj koli spoznala in imela z njimi možnost sodelovati. 

Z Janjo tvorita enkraten tim, noro dobro se dopolnjujeta in imeti prav vaju za mentorici je bil velik privilegij. 

Premoreš ogromno strokovnega znanja, poleg tega pa obvladaš še vse stvari, ki spadajo zraven k bizinisu. Naš taprav »financ ministr« J

Lahko bi rekla, da si »mama naše ekipe«, ki ti vedno zna prisluhniti, te potolažiti in pomiriti. Vedno najdeš pravo besedo in dobro premisliš situacijo preden odreagiraš. 

Žal mi je, da si zaradi poškodbe in dela povezanega z administracijo, trenutno vse manj prisotna na skupinskih uricah. Rada sem te opazovala kako si vodila ure. Bile so prijetne, tople in strokovne.


"Ni bilo naklučje, da sva se pred sedmimi leti spoznali zaradi najinih hčerkic. Prav tako ni naključje, da je obema ime Neža. Povezujejo naju tudi datumi najinih drugih družinskih članov. Med drugim sem sinčka Ažbeta rodila prav na tvoj rojstni dan.

Naj se sliši še tako osladno, ampak midve sva si usojeni :). 

Skupaj sva najboljši in nepremagljivi. Prav zaradi te energije in dopolnjevanja, sva se pred petimi leti odločili, da skupaj odpreva vrata Pedosane. 

Spominjam se dne, ko si me povabila k sebi domov na kavo. Mislila sem, da kar tako, na klepet. Presenetila si me, ko si me vprašala ali bi šli skupaj v posel. Brez pomisleka sem rekla JA! Vedela sem, da nama bo uspelo! Ravno ta dan mi je zaznamoval življenje. 

Opravljati delo z mladimi mamicami in nedolžnimi dojenčki je nekaj najlepšega kar lahko počneš v življenju. Če to delo deliš z osebo, ki ji popolnoma zaupaš, pa sploh. Hvala za prvi korak na najini skupni poti.

V petih letih sva ustvarili ime in zelo dober ugled na področju gibalnega razvoja dojenčkov. Podpira naju stroka, kar nama je v veliko potrditev, da delava prav. Seveda sva še močnejši od kar sta skupaj z nama Eva in Sanja.

Da je bil najin začetek tako dober in uspešen lahko pripišem tvoji marljivosti, vestnosti in doslednosti. S tvojim umirjenim glasom in toplino pomirjaš nas Pedosanke, da o mamicah sploh ne govorim.

Si gonilni člen Pedosane. Na področju birokratskih zadev si nenadomesljiva. Ta del posla resnično obvladaš. Ti kar zavidam, kako dobro ti gre. Vse imaš pod kontrolo. Vse v svojih predalčkih, mapicah in ikonah. Prav pomirjena sem ob tem, ker tudi na tem področju vse »štima«.

Vesna, si izjemna oseba, učiteljica, voditeljica in najboljša prijateljica. Rada te imam."


Ni komentarjev:

Objavite komentar